Wednesday, May 2, 2012

Update #15

Hello there! Vandaag weer een update . Er is dus nog steeds niet verandert aan het laptop probleem. Ik doe natuurlijk mijn best op een tijdelijke oplossing te zoeken. En tot nu toe is de beste op elke dag een update te maken, En sparen voor een mini laptop die ik thuis en onderweg kan gebruiken. Ik zal dus elke dag een update proberen te maken en er zal misschien af en toe een filmpje online komen. Ik vind het zelf echt ontzettend jammer dat het weer zo moet lopen. Alles begon echt goed te gaan me de site en dan weer zoiets :( . Maar even de uitleg, waarom updates en geen artikels? Ik heb namelijk geen producten meer op te testen, En nu is het even belangrijker om die mini laptop de scoren zodat ik verder kan met de site. Ik hoop dat jullie dat begrijpen! Ik blijf mijn best doen. En misschien dat mama lief wel wat producten voor mij kan scoren. Ook nog iets spannends, Vanaf maandag word mijnenjager stilletjes aan veranderd. Dus zondag is het de hele dag kasten leegmaken en opruimen, En maandag gaat mama mijn kamer schilderen. En dan een van de volgende dagen komen er nieuwe meubels. Kasten en een nieuw bed. Dan moet ik even wachten en krijg ik waarschijnlijk een nieuwe bureau. Nou dat was mijn update voor vandaag, Ik hoop dat jullie het toch een beetje begrijpen. Voor veeeeel meer informatie kan je me volgen via twitter. And, lost of love, Divastijl.

No comments:

Post a Comment