Thursday, May 24, 2012

Update #20

Het is weer even geleden dat ik nog eens een update maakte .
Dus dacht ik er weer aan het nog eens te doen. Zo, hier is hij dan. 
Vandaag heb ik jullie het één en het ander te vertellen. 
Deze week komt er een my life in the picture op dinsdag. Waarom dat word jullie straks duidelijk.
Ook wil ik een vaste dag, waar er een filmpje en eventueel eventueel een artikel online komt. Dat filmpje zal elke week het zelfde thema hebben. Namelijk een @ the moment filmpje. Dat heb ik van Teskuh.nl . 
Ik vind het altijd leuk om te kijken en het leuk om te maken. Dus daar word een vaste dag voor gemaakt.
En dan komt er op een andere dag ook nog een filmpje. Dus dat is zoiszo één filmpje per week en misschien twee of meerdere. 

Dus mijn my life in the picture komt normaal op zondag, maar nu dus op dinsdag om dat ik een weekendje naar zee ga met mijn vriend. Mijn moeke en vake zitten een maand in Blankenberge, en die gaan we een bezoekje brengen. En dan blijven we daar voor een weekendje. Dat word echt heel erg leuk en gezellig. 
Daar worden normaal ook wel wat foto's genomen dus dat word een iets langere my life in the picture dan anders. 

Ik probeer altijd maar meer en meer energie en tijd te steken in de site, en dat voelt echt enorm goed.
De site gaat erop vooruit vind ik zelf dan, en dat zie ik toch ook wel een beetje aan het bezoekers aantal. 
Je kan me sinds kort ook volgen op bloglovin, twitter, youtube en voor meer vragen of informatie kan je me altijd een mailtje sturen om mijn e-mailadres.

Over hoe het met mijzelf gaat, dat is iets minder. Ik voel me nog steeds niet goed. 
Het is echt heel erg zwaar, en ik ben echt heel vaak heel erg moe. Maar ik blijf doorgaan.
En zo kennen de mensen mij ook. Soms is het gewoon even tijd om te stoppen, en even te rusten. 
Daarom vandaag deze update, iets klein maar het is toch iets. 
Ik hoop dat jullie dat begrijpen ! 

Liefs, Marie.

No comments:

Post a Comment