Monday, April 23, 2012

Update #13

Hello there !

















Vandaag toch een kleine update! Het zag er niet uit als of ik iets zou posten vandaag.
Maar dan doe ik het toch even wel...

Ik zie de afgelopen tijd dat de bezoekers per dag stijgt.
Dat is natuurlijk zeer fijn om te zien. En ik hoop natuurlijk dat het elke dag blijft stijgen !
Dus daarvoor dank je!

Er komen dus sinds gisteren terug filmpjes online via Youtube.
Ik hoop dat jullie dat fijn vinden, en ook dat jullie daar iets aan hebben natuurlijk...

Wat ik jullie wou vragen.
Wat zouden jullie graag zien verschijnen op de site ?

Ik zou graag beginnen met een wekelijkse video waar ik vragen beantwoord enzo...
Maar daar moeten natuurlijk vragen voor gesteld worden.
Dus als je vragen hebt stel ze dan gerust onder dit artikel, via twitter of stuur me een mailtje naar mijn e-mail.

Dit was mijn kleine update!
x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment