Monday, April 16, 2012

Breath of Fresh Air.

Hello there! 

Vanaf vandaag vlieg ik er weer helemaal opnieuw in!
Ik ga zoals beloofd proberen veel meer artikels online te zetten.
Waaronder reviews, persoonlijke updates, looks, filmpjes,...
Als jullie graag iets specifiek willen zien verschijnen op de site, 
laat dan gerust iets weten!
Maar laten we nu verder gaan...

Vandaag wil het eens hebben over een product van Lush.

Ik ben in het algemeen altijd zeer tevreden geweest over de zepen en showergels van Lush.
Maar ik had ook al veel goeds gelezen over de gewone producten van Lush.
Zoals de toners, gezichtsmasker, bathbomes, bubblebars, etc etc etc...
Dus dacht ik dat het voor mij als beautyblogger eens tijd was, wat meer aandacht te besteden aan Lush.

Dus ben ik binnen gestapt in de Lush.
En ik vind het altijd schitterend hoe fijn je ze daar behandelen,echt waar. 
Super fijn vind ik dat, in dat soort winkels shop ik met erg veel plezier.
Na even rondkijken liep ik op een gezichtstoner.
Breath of Fresh Air.




















-Zoals alle andere producten van Lush bestaat dit product uit zo goed als alleen maar natuurlijke producten!
En dat is fijn om te weten, en nog fijner om op je gezicht te sprayen.-

Breath of Fresh Air is dus een gezichtstoner voor de gevoelige huid.
Het verzorgt zonder een trekkerige huid te krijgen. Het verzacht je huid met Aloë; voedt je huid met vitaminen en mineralen uit de zee.Vermindert een droge, pijnlijke en rode huid.
-Dit zegt de verpakking van het product-

Maar wat ik er zelf van vind...

Man wat een heerlijk spul is dit ? HEMEL.
Ik heb echt een super gevoelige huid, de chemische stoffen.
Die maken mijn huid kapot, ik krijg er roodheid en eczeem van.
Echt niet fijn hoor! Ik heb nu een aantal producten die budget-proof zijn van kruidvat en essence,..
Die mijn huid wel kan verdragen. Maar dit spul maakt mijn huid zo zacht!
Ik voel ook echt gewoon dat mijn huid goed gevoed en verzorgd is.
Ik vind het echt superfijn, er staat voor de gevoelige huid.
Maar je kan het ook perfect op ieder ander huidtype gebruiken denk ik.
Het is niet dat als je een vette huid hebt, en je spray't het op dat je huid er nog vetter uitgaat zien ofzo.





















De geur vind ik zelf ook wel fijn.
Lekker kruidig, maar toch fris. Ik spray dit met veel plezier op mijn gezicht.
Echt waar. En als ik last heb van eczeem op mijn armen of benen, dan spray ik het daar ook gewoon. Misschien best wel raar, maar het voelt en verzorgt gewoon heel erg goed!

Lush's Breath of Fresh Air 250g : €10.95





No comments:

Post a Comment