Tuesday, April 17, 2012

Biosilk silk therapy.

Hello there!





















Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over mijn favoriete serum van dit moment.
Namelijk het biosilk serum. Veel besproken op andere beautysite,
dus ik dacht dat het zeker een poging waard was dit haarserum te proberen.

Ik gebruik maar sinds korte tijd dagelijks een serum in mijn haar.
Zodat mijn haar verzorgt word, en dat het natuurlijk ook een mooie gezonde glans heeft.
Het Biosilk serum is ook al veel besproken op andere beautysites.
En toen ik het zag staan in de kapperswinkel aan mijn school.
Nam ik het gewoon lekker mee! ( Waarom ik het gewoon gelijk mee nam, lees je straks!)

Wat het flesje zegt over dit product.
Silk Therapy is een lichtgewicht leave-in haarhersteller met pure zijde.
Silk therapy beschermt het haar en houdt het in optimale conditie.
En dan natuurlijk hoe je het product moet gebruiken.

Ik moet eerlijk zijn ik heb het getest, en ik vind het echt heel erg fijn.
Ik zie hoe mijn haar erop vooruit gaat. En dat is natuurlijk de bedoeling van een goed serum.
Ook vind ik het super lekker ruiken. Zo echt naar kapper, maar lekker zacht.

De structuur van dit serum is gel-achtig als je het op je handen doet.
Maar het smelt direct naar een soort olie. Ik heb met het serum ook al een flater begaan.
Te veel genomen en te veel op de zelfde plaats.
Dan word het gelijk vettig, maar als je gewoon niet te veel neemt en alles goed gelijkmatig verspreid.
Dan voelt je haar zacht aan. Ziet je haar er gezond en glanzend uit.
En natuurlijk word je haar verzorgd.





















Het flesje is vrij simpel maar doet me denken aan het silhouet van een vrouw,
met zilvere en donker grijze letters.
De dop waar het serum uit komt is met een klik-systeem.
Op zich wel handig en makkelijk om te dosseren.
Maar ik zit meestal te knoeien met dat kleine restje serum dat nog aan de dop hangt.
En dan begin ik nogal snel te morsen en de smodderen.
Dat is dan weer iets minder voor mij.














Maar dus het leuke aan heel dit verhaal.
Ik heb het serum al een paar keer online willen bestellen, maar dan was het altijd rond de €40.
En dat vond ik nogal veel voor een flesje haarserum.
Nu ben ik biosilk toevallig in de kapperswinkel tegen het lijf gelopen.
En ik heb voor de grote fles (150 ml) €18.99 betaalt.
In plaats van iets van een €40. Is dat geen goed iets ?

Ik ben helemaal fan !





No comments:

Post a Comment