Sunday, November 20, 2011

Update #2

Hello there!
Vandaag een update, waar in ik jullie uitleg waarom er zo weinig artikels zijn online gekomen de laatste week.
Sorry daar voor trouwens.


Oke dus.
Ik heb meerdere redenen (maar samen vormt het er één) waarom ik geen artikels heb geplaatst deze week.
Als eerste, en dat is een grote reden, ik heb enorm veel last van oververmoeiheid.
Door dat ik naar school moet, en veel schoolwerk moet doen.
Mijn oververmoeiheid word verklaard door dat ik elke morgen om kwart voor zes moet op staan.
En dat ik pas zo'n 12 uur later terug thuis kom!
Dus ga ik ook vaak om 9 uur in de avond slape.

Schoolwerk. Ja daar kan ik niet veel meer over zeggen.
Vorige jaren moest ik amper iets doen voor school.
Dus dacht ik dit jaar weer het zelfde, weinig werk voor school.
Veel vrije tijd voor de website. NO NO!
Veel werk voor school, weinig tijd voor mezelf en voor de website.

Tegen volgende week heb ik meerdere taken en testen te maken.
Deze zijn vrij groot. Dus ben ik daar al aan begonnen.
Nu, ik volg dus de opleiding haartooi. Dus ik studeer voor kapster.
Dus kan ik sommige van deze taken, ook gebruiken als ispiratie voor een artikel.
Laat me hier onder in de comments weten wat je daar van vind.

Ook voor diegene die mij volgen op twitter, die hebben het al gelezen.
Mijn haar is heel erg kort geknipt. Maar daar heb ik dus nog geen foto's van gemaakt.
Omdat ik het telkens te druk had met school, of omdat ik na mijn avondeten.
Gewoon in slaap viel.

Sorry voor dat er geen artikels zijn online gekomen deze week...
Ik werk eraan.
 x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment