Saturday, August 4, 2012

Bloggersmeeting @ Antwerpen.

Hello there !
Jullie hebben het vast en zeker al wel gelezen op mijn site of wel op twitter.
Maar donderdag heb ik met drie andere super lieve en leuke beautybloggers gemeet.
Het was echt enorm leuk. En hier onder kan je het verslag lezen van wat we juist gedaan hebben.
En hoe het juist in zijn werk is gegaan. Onze meeting was georganiseerd door de fantastische meid, Ayla!
Ayla, het meisje met het rood-roze t-shirt heeft onze bloggersmeeting georganiseerd. Haar site kan je HIER bekijken.
Lisa, het meisje naast Ayla. Haar site kan je HIER lezen.
Jana, het meisje dat naast mij met de witte blouse staat. Haar site lees je HIER
Ik ga jullie nu vertellen vanaf het begin wat we gedaan hebben.

Om 12u10 hadden we met z'n allen afgesproken voor de Starbucks. De andere meisjes kwamen samen met de trein. En ik kwam met de bus want Antwerpen is voor mij maar een 30 tal minuten op de bus zitten.
Aangezien ik in Antwerpen op school zit en ik deze stad ken als mijn broekzak, was ik de gids van dienst en zou ik de andere helpen de weg wijzen en natuurlijk ook de leuke onbekende winkels laten zien! 

Toen we elkaar gevonden hadden aan de Starbucks, zijn we een stukje te voet gegaan naar de kant van de Meir en hebben we aan Opera de metro genomen richting Linkerover en zijn we afgestapt aan de Groenplaats. Daar hebben we samen een hapje gegeten en iets gedronken en dan zijn we, hoe kan het anders?, verder gaan shoppen. We zijn het Grand Bazaar Shopping Center in gelopen en hebben daar een paar winkels bekeken. Eens we uit het Grand Bazaar Shopping Center waren. Dan loop je recht de straat in, naar de winkel waar we allemaal naartoe zouden gaan, de MAC. Daar zijn we toch een tijd binnen geweest, en hebben Jana en ik iets gekocht. Toen we uit de MAC kwamen zijn we direct verder gewandeld naar de Meir waar we de gewone kledingwinkels zoals o.a forever21, new look, h&m , etc etc etc hebben bekeken.

Natuurlijk hebben wij de beautywinkels iet overgeslagen. We hebben het Kruidvat bekeken, we zijn naar de Inno, de l'occitaine, de sabon, the body shop, Parfuma en natuurlijk de Lush binnen geweest!
Bij Lush zijn we met zijn allen heel erg lang binnen geweest. En het resultaat daar van, daar moet ik geen tekening bij maken. Daar hebben we allemaal wel iets geshopt. Niet allemaal evenveel. Maar toch iedereen iets. Toen kwam het moment waar Lisa, Jana en Ayla naar uitkeken. We gingen naar een winkel waar ze Sleek verkopen. Ze wisten niet dat er in Antwerpen een winkel is waar ze Sleek verkopen. Ik wist het wel, en nam ze er natuurlijk mee naartoe genomen. Uiteraard, want wat is een beautyblogger zonder Sleek tegenwoordig? Ik heb er mijn eerste twee producten van Sleek ooit gekocht. Ik wou eigenlijk al een lange tijd het Oh So Special pallet maar dat was er jammer genoeg niet. Er waren nog een paar andere palletes maar het mooiste pallet dat er was, dat vond ik het Storm pallet en dat heb ik dus gekocht. De winkel waar ze Sleek verkochten was ook meteen de laatste winkel die we bezocht hebben. De tijd was echt voorbij gevlogen en ik vond het jammer dat we al afscheid moesten nemen. Ik heb een enorm leuke dag gehad donderdag. En ik hoop dat ik deze meisjes snel weer zie. Hieronder zie je de foto's :) 

                                       


Ik had echt een enorm leuke dag en ik heb er dan ook enorm hard van genoten ! 
















1 comment: