Sunday, November 11, 2012

Divastijl 1 jaar!

Tumblr_mdb197xnun1recdf5o1_500_large
wehearit.com
Hello there! 
Zoals jullie in de titel hebben gelezen is Divastijl 1 jaar oud geworden. Dat is jammer genoeg vorige week gebeurd. En ik wist het wel. Maar ik was echt heel erg ziek en had echt de moed niet om een artikel te schrijven. Dus doe ik het nu een week en een dag later. Dus bij deze wil jullie allemaal bedanken om mijn blog te lezen en lieve reactie's achter te laten. Ik merk dat er meer en meer bezoekers op mijn site komen en dat vind ik natuurlijk enorm tof en dat geeft me alleen maar meer zin om door te gaan. En als jullie mijn vorige me, myself and i hebben gelezen. Dan weten jullie vast ook dat ik eraan denk om er .be of een .com site te beginnen. Dat is nog niet voor nu, maar ik denk er wel aan!

No comments:

Post a Comment