Sunday, September 16, 2012

TAG : 10 t.e.m 1

Op zondag komt er zoals afgesproken een tag of een outfit of the day. Vandaag gaan we voor een TAG.
Vandaag zal het de 1O tot en met 1 tag zijn.

10 dingen over mij.
Ik verjaar 8 maart! ( INTERNATIONALE VROUWENDAG :D ), Ik ben heel onzeker over mezelf, ik volg haarzorg op school, Ik heb een vriendje al twee jaar en bijna drie weken, dat veel mensen weten dat ik blog, maar vele mensen weten niet dat ik filmpjes maak, Ik ga naar een dietiste, Ik ben verzot op tropisch fruit, Ik ben al op reis geweest naar Bali ( een geweldige ervaring),  Ik haat mensen die te laat komen, ik ben verslaafd aan alles wat beauty en verzorging is.

9 dingen die ik leuk vind.
Bloggen- Robin- Beauty- Youtube- Koken- Zingen- Pakjes krijgen- reizen- doen waar ik zin in heb en nog veel meer eigelijk --' .
8 dingen die ik niet leuk vind.
Mensen die te laat komen- mensen die denken dat ze alles mogen zeggen- roddelen- ruzie- enge mensen die u zitten aan te gapen op de bus, tram of op straat, naar de bakker gaan op zondag morgen, vroeg opstaan na dat je een avondje bent gaan stappen !

7 plaatsen waar ik graag ben.
Op mijn kamer- Thuis- In mijn vriendje zijn armpjes- Bij mijn vriendje thuis- Bij mijn beste vriendin- Aan zee- Spanje.

6 manieren om mijn hart te winnen.
Eerlijk zijn, droge humor hebben, lief zijn, mij behandelen als een prinses, mij accepteren zoals ik ben, mij meenemen naar speciale plaatsen en als laatse sorry dat het er zeven zijn maar ook met een lief liedje te zingen ook al kan je niet zingen (het is het gebaar dat telt!).

5 plekken waar ik nog heen wil.
NEW YOOOOOORK!!!!!, Maladiven, Parijs, Londen, Aziƫ.

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan.
Robin, Mijn ouders, mijn gsm en mijn blogje natuurlijk.

3 van mijn lievelings liedjes
Summerparadise van Simple Plan.
Drive by van Train.
En alle liedjes van Justin Bieber ! :D

2 wensen.
Dat mijn blog groter word, gezond blijven en lang kunnen leven.

1 laatste woord.
LEEF !




2 comments: