Tuesday, August 7, 2012

Lush: Rockstar

Donderdag heb ik gemeet in Antwerpen met een paar heel erg leuke meiden. Het verslag lees je HIER.
Natuurlijk had ik ook een shoplog op genomen. Maar die is jammer genoeg verdwenen toen mijn laptop helemaal begon te flippen. Heel erg jammer! Maar er komen over alle producten reviews en ik zeg er ook elke keer bij dat ik ze toen gekocht heb. Want een nieuw filmpje opnemen kost heel veel tijd.
En die tijd heb ik absoluut niet. Sorry daar voor. Maar vandaag is er een review over een product van Lush!

 De zeep rockstar, deze zeep kreeg ik ten hardste aangeraden van Lisa. Lisa was er dus ook bij op de meeting zoals jullie in mijn verslag konden lezen. Zei was hier erg over te spreken. De zeep rook in de winkel zelf heel erg lekker en zoet naar suikerspinnen en grenadine. Maar zij zei me dat hij in de douche nog lekkerder ruikt. Lees vooral verder als jullie mijn mening hierover weten.
Zoals jullie kunnen zien ziet de zeep er erg meisjesachtig uit. Gewoon een mooi roze kleur. Aangezien roze me erg aanspreekt, sprak deze zeep me zeker aan. Ik heb deze zeep al een paar keer willen kopen. Maar telkens weer had ik twijfels van zou ik hem wel kopen. en elke keer deed ik dit niet. Met de reactie van Lisa heb ik hem meteen gekocht. En ze had helemaal gelijk. Deze zeep is helemaal heerlijk!

De geur in de winkel is zoet en ruikt naar suikerspinnen en grenadine heerlijk zoet. Als je echt van heel erg zoete geuren houd. Dan is deze zeker iets voor jou. De meeste rockstar liefhebbers zijn ook een groot fan va de godmother zeep, die dus ook een erg zoete geur heeft. Maar hoe in de douche ruikt is onbeschrijfelijk. 
De geur word zachter. Maar hij word nog beter en heeft niet de zware zoete geur. Maar de perfecte zoete geur. En ik denk dat je hem even goed in de winter als in de zomer kan gebruiken. 

Deze zeep is verkrijgbaar bij Lush en voor 100g betaal je een €5,15 .



1 comment:

  1. Ben blij dat je er blij mee bent haha ;p
    Ik heb echt al supeeer veel spijt dat ik hem toch niet opnieuw heb gekocht!
    Volgende keer doe ik het zeker ;p xx

    ReplyDelete