Monday, August 13, 2012

Lush: fair trade foot lotion.

Als jij me ooit vraagt wat is je allerlievelingsproduct ooit. Dan hoor je me 1000% zeker zeggen.
De fair trade foot lotion van Lush! Ik gebruik hem nog maar een kleine week. En ik kan echt gewoon al niet meer zonder. Je kan niet geloven hoe gehecht ik nu al ben aan dit product. I <3 IT ! 
Jana raadde me deze aan toen we in de Lush stonden en ze was er echt heel erg tevreden over en ik had er al zoveel overgelezen op het internet. En toen stond ik daar. Ik rook. En ik sinds toen heb ik het niet meer losgelaten. Even serieus. Zelfs mijn vriendje wilt dit aan zijn voeten smeren. Zegt dat niet genoeg ? 


 Het zorgt er dus voor als je een hele dag bent gaan shoppen, gaan werken of iets gaan doen dat je voeten erg belast. Dan smeer je dit aan je voeten. De pepermint in deze lotion zorgt ervoor dat je voeten frisjes aanvoelen en ze worden wakker gemaakt zal ik maar zeggen. En de cacaoboter zorgt ervoor dat je voeten verzorgt worden. Ik vind het echt een erg fijne combinatie qua geur. Het is een sterke maar frisse en nootachtige geur. Iets waar ik wel van houd, en een combinatie die je absoluut niet verwacht. 

Het product is roze! Komaan jongens, ROZEEE ! Ik en roze zijn twee handen op één buik. Ik hou van roze, ik zou alles wat roze is willen kopen! Ik houd van roze. Roze is MIJN kleur. 
-sorry voor de roze obsessie- De substantie van dit product is vrijlopend. Dat komt natuurlijk ook omdat het lotion is een geen butter. En hij smeert lekker uit. Je hebt ook absoluut niet veel nodig. En dat is fijn. 
Het jammere is wel dat het gedurende een hele tijd moet intrekken. Meestal smeer ik het op mijn voetjes masseer ik het even in en trek ik dan sokken aan en doe gewoon verder met wat ik bezig was. Dat is fijn en je merkt er bijna niets van. 

Wat ik erg leuk vind is dat de cacaoboter fair trade is . En fair trade zorgt voor een eerlijke deal voor producenten in ontwikkelingslanden. Het biedt boeren en arbeiders een beter leven voor hun familie, hun gemeenschap en hun leefomgeving. 

Verkrijgbaar bij Lush voor €14,75.
!TIP: Als je 5 lush potjes verzamelt en je brengt ze terug naar een lush winkel in je buurt krijgt je 1 gratis gezichtsmasker.!

1 comment: