Saturday, August 18, 2012

Kneipp: Patchouli-lijn.


Deze lijn gaat al een tijdje rond op de beautyblogs. Ook ik heb deze producten getest. 
En daar moet natuurlijk een artikel over geschreven worden. En zeker omdat ik hier erg over te spreken ben. 

In het pakketje dat ik toegestuurd gekregen heb van Kneipp zat een badolie, een douchegel en badolie.
Ik heb ze alle drie een lang genoeg uitgetest om er een goed en informatief artikel over te schrijven. Wat eigelijk toch wel vanzelfsprekend is. 

Ik begin met een heel erg fijn product, namelijk de badolie. 
Ik kan je zeggen dat ik erg schrok toen ik de olie door mijn stromend bad water deed. Het sloeg namelijk gifgroen uit. Maar de olie is zeer zacht voor de huid en hydrateert. Ik ben altijd een beetje bang om eczeem reactie's te krijgen. Maar deze olie is zeer geschikt voor de droge tot gevoelige huid. Het was lang geleden dat mijn huid (vooral mijn armen) zo zacht en eczeem vrij waren. Hier ben ik erg over te spreken. 
De douchegel is net zoals de badolie heel erg zacht voor je huid. De substantie zelf is ook niet plakkerig maar ook eerder zacht. Het voelt een beetje fluweel zacht aan. Dat voelt zeker goed op je huid. 
En ook bij deze heb ik geen allergische of eczeem reactie gekregen. Dat is zeker fijn! Dus deze is ook zeer geschikt voor de gevoelige huid. 
Deze heb ik niet gebruikt voor massage's maar eerder voor mijn huid te hydrateren na het douchen of baden. 

Over de geur kan ik jullie natuurlijk ook wat zeggen. In het begin was ik een beetje bang over dat het heel erg sterk ging zijn. Maar dat is zeker niet zo. De geur is zoet, bloemig en zacht. En dat is erg fijn in dit soort producten. Na het douchen of baden ruikt je huid zacht naar patchouli. Maar ik gebruik daarna nog de massage-olie en dat geeft gewoon nog extra geur. Waarna dat ik gewoon geen parfum meer nodig heb. En dat ik gewoon heerlijk naar patchouli ruikt. En mijn vriendje vind deze geur ook wel lekker. En hij douchte zich vorige week met de douchegel! 


No comments:

Post a Comment