Sunday, July 22, 2012

Vanuit Spanje.


Heey girls! 
Vandaag na een lange tijd weer even een kleine update. 


Vandaag blog ik jullie vanuit Spanje. Ik ben hier al een dikke twee weken en man, wat is het hier een lekker weer. Dat zullen jullie misschien straks of morgen op het nieuws of in de krant wel zien. 
Aan de grens van Spanje en Frankrijk mag je gewoon niet meer door, door de hevige bosbranden die er hier vlakbij mijn appartement. Het as van de rook vliegt hier gewoon in het rond. 

Da's vrij vies, en het lijkt wel of het sneeuwt. 

Donderdag in de hele vroege morgen moest ik afscheid nemen van mijn vriend omdat hij naar huis moest. 
Echt niet leuk. Hij is hier een kleine twee fantastisch leuke weken geweest. 
Nu is hij op kamp met de chiro. 

Morgen ga ik een dagje naar Barcelona. Ik kijk er echt naar uit. 
Ik hoop dat na al de museums bezoeken er ook een beetje shoppen in zit. 
Maar aan gezien mijn papa en mijn broer van de partij zijn vrees ik er een beetje voor ;) . 

Donderdag vertrek ik jammer genoeg al weer naar huis. En vanaf dan is mijn tijd weer goed gevuld met vanalles en nog wat. Met onder andere heel erg veel bloggen en plezier maken! 

Dit was de kleine spanje update ! 

Lots of Love from Spain ! <3

No comments:

Post a Comment