Saturday, June 30, 2012

What's New? : Une Cheery lips gloss


Ook deze twee lipglossjes komen uit het perspakketje dat ik kreeg van Une.
Bij deze ben ik ook weer verwonderd door de producten van dit merk. 
Ik ben niet helemaal into de lipglossjes, maar deze heb ik toch wel een paar keer gebruikt gewoon om te testten. Maar ik denk dat ik mijn mama hier heel erg blij mee ga maken!

De lipglossjes ruiken als eerst heel erg lekker, zo lekker dat je ze bijna zo kunnen op eten . 
Zoals de naam ook al zegt cheery, sheer , cherry,.. of dat is toch de link die ik leg. 
Hij ruikt echt lekker nom nom nom :)
Wat ik zei van dat sheer cherry ding, de lipgloss is geeft niet zoveel kleur af op je lippen.
Natuurlijk geeft gij wel iets van kleur. Maar niet dat je de kleur die je in het flesje ziet letterlijk op je lippen terecht komt. Het ziet er op je lippen ook iet wat donker nude uit. 

Ik heb de lipglossjes in twee kleuren namelijk C06 en C03. Best wel mooie kleuren eigenlijk.
De structuur van de lipgloss is vrij dik, maar wel aangenaam. 
Hij is niet echt heel plakkerig. Maar hij blijft behoorlijk goed zitten, en dat is wel fijn. 
Het kwastje zorgt ervoor dat je de lipgloss makkelijk en snel kan aanbrengen. 

Op zich is het een fijn product, maar helaas gebruik ik het niet. Deze heb ik wel voor jullie getest. 
Maar ze liggen nu in mijn mama haar stash :) .

Verkrijgbaar bij DI & Inno Galeria voor ongeveer €10.










No comments:

Post a Comment