Saturday, May 19, 2012

Update #19


Vandaag nog eens een update.
Zoals ik zei kon ik niet beloven dat ik woeps in een keer terug helemaal terug zou zijn. 
Het komt stilletjes aan terug allemaal op zijn pootjes terecht.
Na dat ik bloed had laten trekken had ik dinsdag de uitslag. 
En die zei, klierkoorts, daar waren we al bang voor ...
Dat betekent veel slapen en uitrusten. 
Daar heb ik geen tijd en zin in... Maar wat moet dat moet. 
Ik ben ondertussen aan betere hand. Maar voor het minste dat ik doe ben ik echt heel erg moe.
En dat is best lastig. Loop ik de trap op dan val ik bijna is slaap. 
Ik vind het echt heel erg lastig, en echt niet leuk. 
Ik heb al wel een beetje achter de schermen gewerkt zeg maar, 
maar niet echt achter mijn computer gekropen en artikels te geschreven. 
Daar ben ik echt nog veel te moe voor .
Maar het komt stilletjes aan allemaal terug in orde.
Ook is het zo dat ik opvlakkeringen kan krijgen van deze klierkoorts. 
Dus dat ik dagen ga hebben dat ik zo plots heel erg moe kan gaan worden.
Dan laat ik jullie iets weten via een kleine update of via twitter
Ik hoop dat jullie daar dan een beetje begrip voor kunnen hebben en dat jullie daar mee om kunnen gaan. 

Nu weer even iets helemaal anders. 
Er is deze maand en volgende maand een no-buymaand van toepassing op divastijl.
Helaas helaas dus geen shoplog's of dingen die ik zelf gekocht heb.
Mijn vorige no-buymaand was alles behalve en succes.
Maar ik ben nu echt heel erg goed bezig.
En tegen de zomer vakantie zou ik een nieuwe laptop hebben!
Ik kijk er al heel erg hard naar uit, ik ben nog aan het twijfelen waar voor ééntje ik zou kopen.
Maar ik heb er toch al een paar in mijn gedachten :) ...
Hebben jullie misschien tips van welke laptops goed of slecht zijn ?
Laat het me dan zeker weten hier onder in de comments.
Dat zou ik heel erg fijn vinden .

Dit was mijn update van vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

No comments:

Post a Comment