Thursday, April 19, 2012

Mythic Oil

Hello there!




















Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over mijn favoriete haarolie.
Een haarolie word eigenlijk juist hetzelfde toegepast als een haarserum.
Maar voor meer informatie ...


Zoals ik al zei een haarolie word hetzelfde toegepast als een haarserum.
Alleen vind ik het zelf fijner om een haarolie aan te brengen op handdoek droog haar, voor het brushen.
En een serum op droog haar, elke dag.

Wat zegt de verpakking over het product?
Voedende olie verrijkt met avocado-olie en druivenpit-olie.
























Een voedende olie zegt de verpakking. En je voelt het ook wel.
Als ik de Mythic Oil heb aan gebracht, mijn haar gebrusht heb.
Maar nog geen serum. Voelt m'n haar echt al superzacht en gezond aan.
En ook breng ik geen conditioner aan in de douche, mijn haar voelt super gezond aan.
En het glanst echt super hard. Niet dat het haar vettig lijkt, maar gewoon een gezonde glans!

En ik was de eerste keer toen ik heb product gebruikte ook aangenaam verrast door de geur.
Die bevalt me echt supergoed. Het doet me denken aan het zuiden.
Gewoon warm, zoet. Echt lekker, maar je moet wel zijn voor de geur.














Wat handig is aan dit flesje is dat er een handig pompje is waar het product uit komt.
Niet dat het splash er uit komt en heel je kamer volhangt met olie.
Maar gewoon zacht, en je kan ook goed dosseren met het pompje.
En dat is natuurlijk ook wel fijn!
De verpakking vind ik gewoon simpel maar de bloemen geven het zo nog net dat ietsje meer.

iL'orĂ©al Mythic Oil 125 ml : €13.55


1 comment: